Vergeet electrische apparaten die claimen melk te schuimen. Ten eerste gaan ze makkelijk kapot, ten tweede kan je daar geen koude melk mee opkloppen, ten derde heb je meer afwasgedoe en ten vierde gaat het met onderstaande ding zonder stroom heel goed. Te koop bij de HEMA voor niet veel geld.

Toegevoegd na 1 minuut:
(ook lekker om melk met siroop mee op te kloppen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Aeroccino van nespresso... Best of all! (70 euro)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Melk opwarmen in een steelpannetje. Terwijl de melk heet wordt, kloppen met een garde. Als je het pannetje een beetje schuin houdt, gaat het nog beter. Je krijgt veel belletjes die lang op de koffie blijven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet hoe het heet maar werk perfect en is spotgoedkoop.Het is een roestvrij kannetje net als hierboven en de deksel is een heel fijne zeef ,die je doormiddelvan een staaf door de melk heen perst alsware.
als je het goed doet (een kind doet de koffie zal maar zeggen)is het bijn slagroom heeeerlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik voor het opschuimen magere melk. Ik heb daar de beste ervaring mee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste kun je melk opschuimen met de magnetron melkopschuimer van Elegance.
1) Vul de melkopschuimer precies tot aan het max-streepje met halfvolle melk.
2) Haal het zeefje ongeveer 20 keer op en neer.
3) Verwijder het zeefje en zet de melkopschuimer in de magnetron.
4) Zet de magnetron op vol vermogen net zo lang tot de melk omhoog komt.
5) Haal de melk uit de magnetron en schenk de opgeschuimde melk op de koffie: zo heb je een heerlijk kopje cappuccino!

Let op : na ieder gebruik goed reinigen.
De metalen delen kunnen niet in de magnetron.