Welke appels zijn 't zoetst?

(Welke verkrijgbaar zijn in de supermarkten, dan. Er is hier geen groenteboer.)
Ik heb een hekel aan zure appels.
Voor 't laatst dat ik een appel kocht, stond er een bordje bij dat ze zoet waren. Ik had een rode gekozen.
Maar hij was gewoon zuur!

Ik kan natuurlijk van elke soort één kopen maar ja da's toch zonde als ik ze allemaal moet weggooein op de zoetste na (en misschien is die ook wel te zuur).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
35.9K

Antwoorden (7)

Zoete appels:

Gala
Rode Dijkmanszoet
Sweet Caroline
Zoete Oranje

Staat in de bron bij de soorten appels!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof dat de Gala de enige is die ik wel eens in supermarkten gezien heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De andere zie ik inderdaad niet regelmatig. De Gala (ook wel Royal Gala) wel. Ook de fuji is aan de zoete kant.
Pink lady
Baby appeltjes ( bestaan echt onder die naam!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fuji appel
niet meer bij elke supermarkt verkrijgbaar omdat sommige mensen de appel juist té zoet vonden. Maar toch nog wel bij veel supermarkten verkrijgbaar. C1000 bij ons heeft hem nog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben zelf gek op royal gala Die zijn zacht en zoet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kip 1 vind Fuji appels erg lekker, zijn ook erg zoet.
Kip 2 vind Fuji appels ook lekker, maar is vooral fan van de Kanzi appels. Deze appels zijn lekker hard en zoet! Eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom een duim naar beneden?
Pink Lady appels zijn er lekker en bij mij heeft daar nog nooit een zure appel tussen gezeten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
elstar
lobo
maar die zijn niet het hele jaar in de supermarkt te krijgen, maar het loont echt om eens een reisje te maken naar een appelboomgaard in het oogstseizoen en daar eens te gaan proeven,dan weet je ook eens hoe een appel moet smaken,die dingen die in de supermarkt liggen smaken alemaal zo ongeveer hetzelfde. dit komt omdat de supermarkten het liefst een zo vlak mogelik smaakpallet aanbieden.