Bestaan Flipz nog van Nestle? Zo ja waar krijg je ze nog in nederland?

Bestaan Flipz nog van Nestle? Zo ja waar krijg je ze nog in nederland? het zijn bijvoorbeeld milk chocolate covered pretzels oftewel zoute pretzels met een laagje chocolade
(maar er zijn volgens mij ook meerdere smaken)

http://www.taquitos.net/im/sn/Flipz-MCPretz.jpg

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Ik woon niet in NL. dus een expliciet op je vraag moet ik je schuldig blijven, maar ze zijn er nog steeds, want ik koop ze nog regelmatig.
Lekker hé?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ergggg lekker ja. Waar woon je dan want als het in België wel nog te krijgen is...tja das nog net om de hoek :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ca 1400 km van NL.