Er staat hier altijd een pot met engels drop. Nu valt het mij op dat de groene altijd aan elkaar vast zitten.

Waarschijnlijk worden ze uit plakken op elkaar geperst materiaal gestanst. Maar waarom die groene blijven kleven en de oranje of bruine niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet echt een antwoord waar je iets aan hebt, waarschijnlijk, maar ik moest door het 'groen' denken aan aan onderstaande conversatie:
he, wat ligt daar voor groens in de koelkast?
oh, da's óf heel verse sla óf een heel oude hamburger...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets met cohesie of adhesie?

Antwoorden (3)

Zou het daarom zijn dat mn vriendin de groene minder lekker vind? Ik heb altijd beweerd dat ze allemaal het zelfde smaken, maar jouw theorie bewijst dat er iig verschil inzit. Misschien heeft groene kleurstof een grotere adhesie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://forum.fok.nl/topic/840871
een verhaal over het groene laagje ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze worden allemaal gemaakt uit kokos met een additief voor de kleur en smaak (en smaken duzzz niet allemaal hetzelfde).

Koop eens een ander merk, is het probleem waarschijnlijk over.