Het gesloten antwoord zou subjectief zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, smaken verschillen en wat 'het lekkerst' is is subjectief.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dat is niet zo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Satésaus FTW!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat is subjectief.. smaken verschillen, ik raad je alleen aan om dat spul niet te eten. heeft maar een houdbaarheidsdatum van max 7 dagen. lijkt me niet echt sterk voor een product wat lekker moet zijn right?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
joppiesaus is wel eruggg lekker, maar inderdaad smaken vershillen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De lekkerste saus is die van de shoarma tent die volgens speciaal geheim recept gemaakt wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
absoluut niet! Barneys kipcorner is een vieze friettent die fungeert als witwasserij voor het hoerenhuis dat ernaast zit. Vieze vos.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee het komt pas op de 48e plek voor in de lijst van lekkerste sausen. Let wel dat deze test werd uitgevooert door deze sausen te combineren met friet. Bij bitterballen zou het zomaar anders kunnen zijn. Chaud frois saus werd als beste getest, onbegrijpelijk in mijn ogen. Je zou haast denken dat hier sprake is van omkoping maar dat is puur suggestief.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is een niet een vraag die je hier kunt stellen.
Smaken verschillen voor iedereen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het smaak chemisch en er gaat niets boven een zelf gemaakte verse saus