Van de eerste genoemde dieren is er slachtafval tijdens verwerking. Muizen worden niet verwerkt in de normale voedselketen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het is een misverstand dat katten van muizen houden. die eten ze alleen omdat er niets anders is. whiskas is een luxe product en een kat zou nooit katten uit een blikje eten. dat accepteert een kat niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
meestal vind een kat het alleen al leuk om met een muis te spelen niet om op te eten