Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Dat is nou marketing... Daar hebben die lui voor gestudeerd...
Dan moet jij dus een privé oplossing bedenken... Dus je eet ze zo op...
en het concept is aangenomen... Succes verzekerd...

En als het niet lukt, dan krijg je er de volgende week, zegeltjes bij... Dan kun je plakken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet waar jij je broodjes haalt. Maar bij mij zitten er altijd 10 in...

En voor de rest heeft Xinix voor het grootste gedeelte wel gelijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als merk A er 6 heeft maar merk B heeft er 8 en die is maar een paar cent duurder kopen mensen merk B. Voor de fabrikant is merk B goedkoper (relatief) omdat er in totaal minder verpakking per worstje wordt gebruikt.

Toegevoegd op 28-05-2009 16:00:34
Tuurlijk kan merk C een verpakking maken met 200 worstjes, maar die wordt dan weer door niemand gekocht omdat mensen weten dat ze die extra worstjes toch niet eten.

Met 2 worstjes is dat niet het geval
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om te zorgen dat jij 3 potjes en 4 pakken aanschaft, want je vindt het zonde om éen van de twee weg te moeten gooien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker toch??? Ze hoeven niet allemaal op brood!!! Je moet ook 'voorproeven' ; ) Of je trapt er in en je koopt 3 potten en 4 zakken broodjes, zodat het uitkomt, dat is duurder maar ook lekkerder ; ) Of je koopt gewoon een zak met 10 broodjes, dan heb je broodjes over!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sja ???? je kan ze ook verdelen over de broodjes bij de een wat meer als de ander !! ik koop altijd een pot met genoeg worstjes en brood
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding