Wat vinden jullie van geenstijl.nl?

Ik weet niet wat het is maar die manier van nieuws overbrengen vindt ik geweldig. Ze zijn in interviews/columns altijd de tegenovergestelde partij, dan links, dan rechts... Ook voel ik mezelf wel eens beledigd door geenstijl.nl, op de een of andere manier vind ik dat nog leuk ook...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is low&Hard style chokeren...

Maar zo nu en dan vind ik het heerlijk om er ff "rond te hangen" Waarom? ze hebben vaak wel een kern van waarheid. Ze nemen geen blad voor de mond en douwen daar waar het pijn doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Geenstijl is uitdagend. Hou ik wel van.
Politiek correct is er niet bij, althans, niet zonder scepsis . De zaak wordt eens vanuit een ander perspectief bekeken, goede zaak!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhm... als ik heel eerlijk ben...

Pleejournalistiek. Sensatie opzoeken en zo veel mogelijk schoppen tegen de toch al zo schaarse heilige huisjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk, kom er ook regelmatig.
Ik vind het het goed tegenwicht tegen de "gevestigde" media.
Echter de stijl van omgang met elkaar, zorgt ervoor dat ik steeds vaker op deze site vertoef.

Helaas zie ik ook hier bij sommige GV-ers de omgangsvormen afnemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Best leuk als je het niet te serieus neemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen stijl natuurlijk... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het wel aardig om af en toe door heen te bladeren, maar als ik echt geïnteresseerd ben in het nieuws, dan lees ik toch het liefst iets met echte diepgang, zoals 'Metro' of 'Spits'...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Ik vind het een erg mooie site, ze schoppen een beetje tegen de huidige waarde en normen aan.
Het meeste van het nieuws waar ze mee naar buiten komen gaat eigenlijk helemaal nergens om maar ze brengen het op een mooie manier en ze kunnen ook op de juiste momenten toch respectvol zijn.

En ingaangd op dat ze de ene keer links en dan weer rechts zijn; ik denk niet dat ze een echt standpunt hebben maar dat ze gewoon opzoek zijn naar iets waar ze aandacht mee kunnen krijgen als ze er tegen in gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Journalistiek kan je het niet noemen dus echt serieus nemen doe ik ze niet. Wel is het goed dat er weer een media is die tegen heilige huisjes aanshopt en probeert misstanden aan de kaak te stellen. Helaas zijn ze zo publiciteitsgeil als de pest waardoor hun geloofwaardigheid flink wordt aangetast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je graag rare dingen wil weten zal ik er zeker kijken, anders niet. Het is maar waar je zin in heb.