Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het onvernijdelijk dat een relatie met groot leeftijdsverschil (zie Paay en Curry)op den duur gaat mislukken?

Zelfs zoals nu na 20 jaar samenzijn..

onvermijdelijk

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
986
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nier dat die relatie me interesseert, maar hoeveel is het leeftijdsverschil tussen hun dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
15 jaar ofzo..valt best mee dus ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had er eigenlijk toch bijgezet:zoals nu na 20 jaar...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar dat 20 jaar slaat toch op de duur vh huwelijk niet op het leeftijdsverschil???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en zijn ze uit elkaar vanwege dat leeftijdsverschil.?.. heeft hij liever een jongere vrouw of zij liever een jongere vent... ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Leeftijd is van belang vóór de relatie en wellicht bij het tot stand komen van een relatie, maar als die er is, dan is er geen leeftijdsverschil meer in beleving...
Dus dan is het gelijk met even oude partners, het scheidingspercentage...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
elke relatie zal op den duur mislukken ongeacht het leeftijdsverschil..het zit m in de mens niet in een leeftijd!1 mensen zijn gewoon niet monogaam of je nou 20 of 60 bent..dat maakt niet uit...nee ik ben niet bitter ik ben realistisch..

ja kom maar op met de minnetjes..!! ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zouden er minnetjes moeten komen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat ik uit ervaring mag spreken als ik zeg dat ik weet dat veel mensen het niet met mij eens zijn..en op GV kun je dit laten blijken dmv minnetjes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sluit me hierbij aan naatje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht dat het verschil in leeftijd (en daarmee de manier waarop iemand in het leven staat, de hoeveelheid energie van de desbetreffende persoon en diens kenis en ervaring) dusdanig veel invloed heeft dat het een breuk in een relatie op kan leveren. Iemand van bijvoorbeeld 20 staat nu eenmaal vaak heel anders in het leven dan iemand van 30, of 40 of 50. Maar dat hoeft natuurlijk niet: iemand kan heel jong vaan geest zijn, of juist heel oud, met zijn tijd meegaan, of juist heel conservatief zijn... Kortom: een groot verschil in leeftijd zal naar mijn idee nooit de enige reden zijn waarom een relatie aan zijn einde komt.
Nee, ik denk dat leeftijd niet de oorzaak is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken verschillende stellen met een leeftijdsverschil van rond de 20 jaar die tot de dood van een van de partners (na 20 jaar of langer) een goede relatie hebben gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding