Ik neem aan dat je met de Wii fit, het balance board bedoelt.

Het maximum gewicht dat het Wii Balance Board aan zal gaan kunnen is zo'n 150 kilo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, jij was het snelst ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zorgt ervoor dat ik me afvraag: bedoelen ze dat iemand van 150 kg het balance board kan gebruiken, of dat het balance board een belasting van 150 kg aankan? Dat is namelijk nogal een verschil. Als een persoon 100 kg weegt, is het niet ondenkbaar dat de belasting van het board bij sommige oefeningen hoger dan 150 kg is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Letterlijke tekst: Op de Wii fit kan 150kg. Dus de belasting kan van een 150kg misschien wel 200kg zijn (door springen? maar dat doe je hopelijk niet, ivm aardbevingen). Maar er kan 150kg op. Dus de belasting die het kan verduren is waarschijnlijk dan hoger.
Op de Wii Fit kan maximaal 150kg oftewel 330 LBS. Dit staat in een review op gamespot.