ik zoek dit nummer precies zoals hij hier is.het is het stukje uit najib freefight.so tell me please

http://www.youtube.com/watch?v=Fu2RfOPlS68

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Erg moeilijk aangezien er veel covers bestaan van dit nummer. Ik weet wel dat het nummer "O Fortuna remix"heet. Het originele nummer is van Carmina Burana.

Hieronder een link naar een youtube-filmpje van iemand die ook deze versie van het nummer gebruikte. Wellicht kun je via hem achterhalen van wie het nummer is.

Veel succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Carmina Burana van Orff. Zie hieronder. Het duurt wel ruim een uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is deze het.

Toegevoegd op 11-05-2009 23:05:06
Zie nu pas dat ik de zelfde link als Patrick heb geplaatst.