Mag je gebanned worden als je iets doet wat de schuld is van EA...

nou EA heeft dus een spel NFS World

daar is een glitch dat je op een plek komt waar de politie je nooit nooit maar dan ook nooit kan pakken, het is al sinds NFS Most Wanted (NFS World en MostWanted hebben de zelfde stad) en ze hebben het nog steeds niet gefixt

dus ik kan daar nu op komen, een admin zag mij toevallig en hij/zij zag veel meer mensen, maar mag je nou zomaar geband worden van dat spel als je iets doet wat dus de schuld is van EA (zij hebben het probleem niet opgelost)

groeten AjukRaceKing

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je hebt het er zelf naar gemaakt. Natuurlijk hebben ze dat plekje nog niet gefixed, maar jij hebt er gretig gebruik van gemaakt, en dat heet 'cheating'. Niemand heeft je verteld dat je dat moest doen.
De admins van EA zijn de baas, die kunnen doen wat ze het beste vinden, daar kun je niets aan doen. Kortom: Ja, dat mag.
13 jaar geleden
Er staat ongetwijfeld in de voorwaarden van EA dat je bugs niet mag exploiteren om te winnen. Dus ja, dat mag.

Het is de schuld van EA dat ze die glitch nog niet gefixt hebben, maar het is jouw verantwoordelijkheid dat je misbruikt maakt van de situatie.