mijn ipod wil zich niet meer verbinden met de computer. niet meer opladen en opent niet meer in itunes. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kijk eens op onderstaande link.
Afhankelijk van welk model je hebt, staan hier de reset procedures beschreven.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Itunes opnieuw op je pc zetten.
Ipod in pc laten opladen
Bellen/mailen.
Bij de winkel langsgaan waar je hem hebt gekocht als je nog garantie hebt met kassabon. Als je die niet meer hebt dan geld alleen de fabrieksgarantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens een andere USB Poort.
Kijk eens hier:

http://support.apple.com/nl_NL/manuals/#ipod

Als dat niet gaat lukken dan moet je het laten repareren.
Als het apparaat nog niet reageert moet je een nieuwe kopen.