Zijn er films die qua genre lijken op The Lord Of The Rings?

Qua lengte en genre. Dus films met meerdere delen en het liefst langer dan 3 uur per deel. Geen harry potter of pirates of the caribean...

Toegevoegd na 29 seconden:
En net zo spannend ook:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Hoh ..uuuum
King Arthur
Kingdom of Heaven
Gladiator
Troy
Maarja Lord of the rings blijft één van de toppers ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er hier één liggen, The Lord of the Rings is hier zelfs op gebaseerd… BeoWulf heet ie… Op de achterkant van het doosje staat: "De legende van Beowulf inspireerde J.J.R. Tolkien tot het schrijven van The Lord of the Rings. Met name liefhebbers van The Lord of the Rings-trilogie zullen genieten van deze spectaculaire fantasy-klassieker."