Is het mogelijk het Lowlands terrein te verlaten en weer terug te komen?

Als ik dit jaar (als bezoeker) op Lowlands een halve dag weg moet, kan ik daarna dan weer binnenkomen of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

Ben geen bezoeker van dergelijke evenementen, maar ik vermoed dat je een stempel op je hand,of een ander bewijs van betaling krijgt,zodat je later het terrein weer kunt betreden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt een polsbandje om, daar kan je mee in- en uitlopen.
13 jaar geleden
Jahoor, dat kan! Je krijgt een stoffen polsbandje om, die je niet zomaar los krijgt. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je beschadigt of zoekraakt. Ze controleren je polsbandje weer wanneer je naar binnen wilt.

Zo zijn er mensen die thuis slapen en elke middag weer naar het festivalterrein komen ;)