En naar mijn idee kun je 99 van de 100 vragen zelf vinden op internet, uitzonderingen daar gelaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Door én teveel tijd te hebben én door slim gebruik te maken van het internet én hun eigen kennis te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een geheugen te hebben voor allerlei rare feitjes, door snel te kunnen zoeken op internet en nieuwsgierig te zijn, door veel achter de pc te zitten en het leuk te vinden om vragen te beantwoorden.

Ik moet nu ECHT naar bed ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, dat Slabbertje;

Heel simpel; vraag lezen, even nadenken, 'geef antwoord' aanklikken en je verzinsels of nuttige adviesen inkloppen.