Wat is een goede 2e keyboard/synthesizer met Hammond-sounds?

Ik ben in het bezit van een Kawai MP5 met ongeëvenaarde pianoklanken, maar wil graag uitbreiden. 't Moet een keyboard/synthesizer worden waar echt goede Hammond-achtige sounds op zitten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Natuurlijk de Hammond-Suzuki XK-1 en XK-3

Maar je krijgt hem ook uit een Korg CX3

Andere goede emu's vind je in de Clavia Nord C1/Electro, Roland VK-7/Combo en Voce V5(+).

Mocht je beschikking hebben over een krachtige PC/Mac dan zou je de volgende plugin's een kunnen proberen: NI B4(II), Linplug Organ3 of Emagic EVB3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Philicorda!!
En dan de versie met de ingebouwde buizenversterker, oh wat een allemachtig mooi geluid :-)
Je ziet ze soms nog wel eens op Marktplaats..