Een screenprotector erop doen, als er al krassen op zitten worden ze gemaskeerd en het voorkomt nieuwe krassen op je scherm. Als je screen protector bekrast is haal je die er gewoon af en doe je er een nieuwe op. Je kun screenprotectors goedkoop krijgen op ebay.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Oppoetsen met brasso en heel fijn doekje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je kunt er een nieuw scherm op laten zetten. Kosten zijn ongeveer 80 a 90 Eurie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klinkt misschien stom, maar ik gebruik (het betere merk) autopoets. werkt perfect voor oppervlakkige krassen op mijn htc. voor het merk kun je me pben, ik ga hier geen reclame maken, al zal elk kwalitatief hoogwaardige poets moeten werken.