Hoeveel parkeer geld kost het bij de Efteling of kun je ergens gratis parkeren in de omgeving ?

Op 5 a 10 minuten lopen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tip, niet voor iedereen handig maar misschien heeft iemand er wat aan: Wist je dat de bus in Brabant voor een hele dag maar 3 euro kost?

Antwoorden (4)

Rondom de Efteling geldt er een parkeerverbod in de straten. Dwz dat er alleen door vergunninghouders geparkeerd mag worden.
Parkeerterrein
Parkeren voor touringcars is gratis. De prijs voor het parkeren van een personenauto is €7,00 per dag.

Toegevoegd na 1 minuut:
Lees verder op de 'link'...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Parkeren in de buurt
Rondom de Efteling geldt er een parkeerverbod in de straten. Dwz dat er alleen door vergunninghouders geparkeerd mag worden.

Parkeerterrein
Parkeren voor touringcars is gratis. De prijs voor het parkeren van een personenauto is €7,00 per dag

Lees meer op: Parkeren Efteling http://www.parkerenindestad.nl/pretparken/gratis/parkeren-efteling.html#ixzz0r1fWCZlZ
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Het kost 7 euro.

En dat gratis parkeren in de omgeving, daar hebben ze aan gedacht: buiten het officiële parkeerterrein mogen alleen vergunninghouders parkeren. En dat lijkt me ook logisch, je zal er maar wonen en nooit voor de deur kunnen parkeren omdat al die gierige Nederlanders jouw plekje inpikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het parkeer geld van de efteling
bedraagt € 8 per dag (3 weken geleden nog geweest)
In de straten erom heen mag je niet parkeren vanwege een verkeerverbod en daar mogen allen mensen parken die daar wonen.
Anders zou iedereen dat gaan doen.