Een ex-collega van mij stuurt vanuit Japan een foto van hemzelf aan zjin nieuwe bureau. Een gratis screensaver zei ie, hoe reageren ?

Zou graag iets grappigs antwoorden ...

13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zo graag antwoorden, maar in tegenstelling tot in ieder geval 6 anderen (de beantwoorders tot nu toe) snap ik echt niet wat je vraagt. Ik heb de vraag wel 20 keer gelezen, maar begrijp helaas de strekking niet.
Kun je het anders uitleggen?

Antwoorden (7)

Geef aan dat je inmiddels een andere werkkring hebt en stuur een foto van de Cariben waar je aan het strand je kantoor hebt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg maar dat je een opblaaspop op zijn plek hebt gezet, met een kopje lauwe koffie erbij. Voor de meeste mensen is het alsof hij nogsteeds aanwezig is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon..

Hmmm.. Ik strartte de screensaver, maar je kan het beter een scrteenbreaker noemen. Het scherm is gebarsten en de speakers spreken alleen Japans. Stuur even zo'n nieuw schermpje uit japan, als je toch daar bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat je een groot bedrag hebt gewonnen in de staatsloterij en dat je de screensaver niet nodig hebt voorlopig, omdat je een wereldreis gaat maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je voor de screensaver maar die zie je alleen als ik niet werk! Leuk plaatje maar jouw buro is te groot voor m'n beeldscherm! Pech! Ik heb hem geinstaleert, Helaas valt je gezicht weg achter het pictogram van m'n vuilnisbak!..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is hijweg gegaan of ben jij weggegaan? Als hij weggegaan is kun je het printen en ophangen in de kantine. Als jij bent weggegaan kun je misschien een 'hollandse' foto maken of eentje in een Japans restaurant!
13 jaar geleden
Hier enkele suggesties:

Het bordje 'storing' bezat ik allang hoor!!

Of: Is dit nu al je opsporingsverzoek? of Word je nu al weer opgespoord?

Of: Blijf maar mooi weg van het strand daar..ze dumpen daar binnen de kortste keren alle lelijke kerels..

Of: Betekent dit in het Japans: 'wanted'?

Of: Nu begrijp ik pas waarom heel de eonomie daar volledig instortte.

Of: Je kijkt hier zo vrolijk op...Was er een tsunami op komst of zo?

Gr. Ton