Als je een kaartje besteld voor een concert, via internet, hoeveel dagen voor het concert krijg je ze dan meestal thuis gestuurd?

Een vriend heeft kaartje gekocht voor een concert van Guus Meeuwis, over 14 dagen.
Hij heeft ze al ruim 2 maanden geleden besteld en verschillende keren gebeld, maar krijgt steeds te horen dat ze echt op tijd komen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Heeft hij ze wel via een betrouwbare ticketsite gekocht? Meestal duurt het geen 2 maanden of langer voordat je de kaartjes thuis hebt. Dat is in ieder geval niet mijn ervaring. Mijn ervaring: zodra de betaling is gedaan worden de kaartjes verstuurd, ik heb ze, als ik ze al via internet bestel, met een week / anderhalve week wel thuis. Ik zou bellen en vragen waarom het zo lang duurt en of ze kunnen garanderen dat de kaartjes op tijd aankomen. Op dit soort stress zit je toch ook niet te wachten. Succes en veel plezier bij de concert! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hoop dat hij ze niet per ongeluk heeft weggegooid, want ze zitten in een onooglijk envelopje waarvan je denkt Flutreclame!!

Maar dan zou het bedrijf gezegd hebben ze zijn al verzonden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze meestal binnen ca. 2 weken wel op de mat!

Heb je nog een betalingsbewijs (email), misschien kan je dan op de dag zelf daar nog wat mee doen ALS ze niet komen. Maar ik heb idd wel eens gehoord dat bedrijven ze zo laat mogelijk versturen om te voorkomen dat mensen ze door een lange bewaartijd kwijtraken.

Toegevoegd na 31 seconden:
Misschien kan je ze mailen met de vraag wanneer ze komen. Dan heb je hun antwoord iig zwart op wit!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mail is een goed idee, bedankt +1
Dat kan inderdaad heel lang duren. Ik heb ooit kaartjes besteld voor Coldplay en we kregen ze een paar dagen van te voren. Hij hoeft niet bang te zijn, ze komen echt!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je steeds krijgt te horen dat ze op tijd komen, moet je daarop kunnen vertrouwen.

Als zij zeggen dat ze al verstuurd zijn en je hebt ze niet, dan heb je dus een probleem. Maar zij geven dit blijkbaar niet aan, dus geduld is in dit geval een schone zaak.

Persoonlijk had ik mijn Lowlands kaartje binnen 5 werkdagen op de mat, maar goed, dat zal ik dan wel via een andere aanbieder gedaan hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb online tickets besteld voor Andre Rieu in de Arena. Eenmaal de betaling gedaan met mijn creditcard, kon ik de tickets gelijk uitprinten.