Hoe doen goochelaars die truck dat er geen water uit een flesje komt?

Dus ze houden hun hand er op, doen de fles op de kop en doen en prikkers in. En dat er iemand onderkijkt dat er niks in zit en dan, 123 kletter kletter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

Was laatst bij mentalisten ontmaskerd:
Er zit een dus vliesje dat je niet kan zien over het flesje. Daarin zit een minuscuul gaatje, waar geen water door heen gaat, maar wel een prikker door kan.
Ook zit er aan de bovenkant een gaatje, dat de goochelaar bedekt met zijn vinger, waardoor er een soort vacuüm ontstaat, waardoor het water niet zo veel druk uitoefent. Als hij zijn vinger daar af haalt, wordt de druk te groot voor het vliesje en valt het water er uit.
Beetje vage uitleg, maar ik hoop dat je het begrijpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit een spons in het flesje die het water absorbeert.