Bestaan er boeken of e-books over hoe 'jezelf te verkopen'?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik bedoel hoe je zelf te verkopen/presenteren zoals bijvoorbeeld bij een sollicitatiegesprek of het geven van presentaties. Bijvoorbeeld hoe je jezelf verkoopt als muzikant of topsporter aan een stichting, merk of bedrijf. Ik zelf ben bijvoorbeeld ambassadeur van een stichting en word met mijn sport gesponsord door 11 bedrijven en merken. Sinds mijn 9e jaar heb ik als sponsoren en weet dus hoe je met portfolio's en andere dingen jezelf kan verkopen maar ik wil hier graag meer over leren en misschien ook wel aan anderen leren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

Ik begrijp dit een beetje als een zoektocht naar zelfvertrouwen.

Toegevoegd na 44 minuten:
Dan zijn managementboeken toch wel goed hoor, voor dit doel.
Kijk even bij de bibliotheek of bij de boekhandel. Lees even de inhoudsopgave, om te selecteren waar je het meest aan hebt voor jouw doel.

Ja, zonder je toelichting was het echt niet duidelijk wat je met je vraag bedoelde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je natuurlijk ook gewoon melden op de walletjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Titel: Zelfvertrouwen
Auteur: Matthew MacKay

Of bedoel je meer zoiets
"Manipuleren kun je leren" van
Frank van Marwijk

J. Weinberg (1999). Wat je denkt ben jezelf; introductie tot assertief denken en doen.

J. Verhulst (1996). Gezond verstand als therapie.

A. Dickson (1993). Opkomen voor jezelf. Utrecht: Spectrum.

R. Merkle (1997). Laat niet over je heen lopen. Amsterdam: Driehoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tobbers en toppers van Frank van Leer, misschien heb je er wat aan. succes!