Wie weet er een goede site om gratis hoorspelen te downloaden?

In de bus vindt ik het meestal wel leuk oom een verhaal te horen. De enige site's die ik vind zijn sites die hele ouderwetse hoorspelen aanbieden. Ik zoek hoorspelen die rond 2000 gemaakt zijn. Iemand?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

De hoorspelen-site van Jos Lemmens. Zie de link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eeeh.... als ik op je link klik, krijg ik een hele rare site.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oesp. sorry, niet bij deze. ......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ben jij aan het doen zo laat op de avond?

Andere antwoorden (5)

Als je een beetje verstand hebt van Torrents, dan kan je deze hoorspelen op die manier downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://thepiratebay.org/

;D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb in het verleden hoorspelen gedownload via een AVRO link. heel leuk.
Zoek het even op....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik op de link klik, krijg ik een hele rare -eigenlijk niet bestaande- site.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jullie hebben gelijk. Heb nog een beetje verder gezocht, vond alleen downloaden tegen betaling. Maar het is misschien niet zo duur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Bureau van Voskuil is integraal te downloaden.