Hoe flans je een sigarettenpijpje in elkaar?

ik ga naar een feest in charlestonstijl, en heb daar al de nodige aankopen voor gedaan: kousen met naad, en een hoofdband.
het pijpje wil ik zelf maken, met de kaft van een notitieblok.
hoe pak ik dat het best aan, en hoe kan ik dat opleuken zodat het er authenthiek uitziet?

14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toch nog een gehaald
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een sigarettenpijpje kost niks hoor...
Rieneke1
14 jaar geleden
wat bedoel je psmans?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had de tekst nog niet gelezen en dacht dat je er een gekocht had
Rieneke1
14 jaar geleden
november, in de feestwinkel hadden ze ze wel, maar geen stevige.
ik wil m'n e-sigaret erin steken, en die is een stuk zwaarder dan een gewone, vandaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@rieneke
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik zou starten met een (½) balpen op te leuken tot sigarettenpijpje.
Rieneke1
14 jaar geleden
apparaat, geef dit als antwoord en ik plus je :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu, die kan ik goed gebruiken;-)

Het beste antwoord

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik zou starten met een (½) balpen op te leuken tot sigarettenpijpje.

Er zijn balpennen in verschillende diktes, er zal vast wel een maat zijn waar je e-sigaret inpast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
verdiende plus :)

Andere antwoorden (3)

Neem een bic-balpen en draai daar vloeitjes omheen en steek de sigaret in dat dikste uiteinde en rook dan aan het dunste uiteinde... Je trekt wel wat valse lucht, want in een bic-pen zit een klein gaatje, maar dan doe je er langer over, dat geeft niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap dat je het zelf wil maken, maar voor 1,95 kan je er online al een kopen:
http://www.bbwebwinkel.nl/shop/bbwebwinkel-full-589-25274PX_Sigaretten_pijpje.html

En anders idd karton strak oprollen tot dun kokertje buitenzijde met goede lijm insmeren zodat ie vast blijft zitten. En daarna met bijv. zwarte stift zo echt mogelijk na maken van een plaatje.
Zie voorbeeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je nog van vroeger met pijltjes blazen. Maak een pijltje en knip dat de punt eraf.