Waarom vallen zoveel vrouwen vaak op de bad-guy?

ik ook.. :-)

Toegevoegd na 2 minuten:
Wanneer zij een film of serie kijken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (12)

Misschien omdat vrouwen op zelfverzekerde mannen vallen en een bad guy vaak zijn zelfverzekerdheid profileert boven zijn zwakheden. Misschien ook wel omdat ze zich veiliger voelen bij iemand met een bepaalde reputatie die kracht uitstraalt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze daar slechts in naam op vallen! Als de dames in de realiteit voor deze bad guy mochten kiezen,gingen ze snel een straatje om.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou dat weet ik niet hoor..
niet willen of kunnen kiezen... goeie opvoeder maar stoere bink maar toch gevoelig maar geen mietje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn toch veel spannender dan de saaie goedzak.

Vrouwen houden van nature van echte kerels. Mannen die wat durven in het leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige vrouwen kunnen zich goed verplaatsen in de rol van de bad guy omdat ze die rol heel goed kennen en herkennen, ze hebben er ook soms ook zo´n exemplaar thuis zitten en daar zijn ze in het verleden al vaker voor gevallen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bad guy...
Hard voor iedereen, stoer, sterk... En lief en beschermend voor zijn meisje.
Sterke armen om je heen, je voelt je klein en veilig...

Het is spannend, avontuurlijk, en toch ben je nooit in gevaar met zo'n grote sterke kerel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat de 'bad guy' helemaal zo bad nog niet is.
Goed, hij is cynisch, sarcastisch, speelt met vrouwen, maar weet de weg in de wereld, en lacht om tegenslagen. Vaak heeft hij, toen hij nog een guytje was, iets triesterigs meegemaakt, wat hij natuurlijk aan niemand ooit zou vertellen, behalve op het meest ongelegen moment : nét voor de bosbrand de gestrande auto bereikt, of het lekke zeilschip definitief de oneindige diepten in zal verdwijnen - en dan vertelt hij het aan de enige vrouw, die door zijn pantser heeft weten door te dringen - de hoofdrolspeelster. (=jij....). En dan kan hij zijn strakgehouden teugels laten varen, en zijn ware gezicht laten zien - niet aan de wereld, alléén aan haar (=jou....)

We willen allemaal zó graag, dat iemand, ooit, ergens, onderkent, dat wij een beetje uniek zijn, en dat die iemand dan onvoorwaardelijk van ons gaat houden.

Het kind in ons, dat in wonderen gelooft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg goed beschreven! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, hier zit óók zo'n beestje.....
Omdat sommige vrouwen zich nog steeds op latere leeftijd afzetten tegen hun ouders. Dan willen ze gewoon niet met de ideale man voor hun ouders thuis komen.
Ze weten eigenlijk nog niet zo goed wat de ideale man voor hunzelf is.

Maar...

Soms kiezen zij de man die het meest lijkt om hun vader. En soms is de vader een bullebak. Dan hopen zij dat hun 'vriendje' wel tegen hun vader kan opstaan. Niet wetende dat zij dan vaak ook precies hun vader hebben uitgekozen. Dus het vriendje zal zich net zo tegen hun gedragen als de vader.

En Soms...

Willen zij onderdanig zijn. Willen zij in de schaduw staan van het vriendje. Want in de schaduw is het veilig. Dan hoeven zijzelf niet zichtbaar te zijn t.o.v. anderen. Dit is dan een soort van een pijnlichaam (dat je onbewust situaties opzoekt die je emotioneel pijn doen, zodat je iets anders niet hoeft te voelen).

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh ja, en soms...

Willen zij die bad guy 'genezen' van hun leven. Willen zij van hun een normaal iemand maken.
Ik heb een vriendin gehad die met een alcoholist was getrouwd, vroeger was zij op hem gevallen met de reden om hem ook te helpen genezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een good guy is saai, een bad guy is spannend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bad guy straalt spanning uit, avontuur, wilde seks... Misschien vinden we dat aantrekkelijk omdat we zelf minder avontuur en adrenaline hebben in ons leven dan we soms wel zouden willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanuit een evolutionair perspectief valt dat goed te verklaren. Vroeger was de functie van vrouwen baren, verzorgen en eten verzamelen. Mannen moesten op jacht en bescherming bieden. De huidige 'bad guys' zijn het beste te vergelijken met de mannelijke vechtersbazen van toen. Voor vrouwen had het voordeel zich met deze mannen in te laten om verschillende redenen. 1.) Deze mannen konden de vrouwen goed beschermen voor gevaren vanwege hun aggressieve houding / vechterskwaliteiten. 2.) Ze zijn in staat zichzelf tegen gevaren te beschermen, waardoor overleven makkelijker wordt. 3.) Wanneer vrouwen kinderen krijgen van deze mannen geven zij hun genen door, waardoor de vrouwen dus kinderen krijgen die goed voor zichzelf kunnen zorgen.

En ja, we zijn geen jagers en verzamelaars meer... En ja, we zijn gecultiveerde wezens... Toch zijn zaken die in het verleden belangrijk waren, uit evolutionair perspectief, nog steeds relevant in onze huidige samenleving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zien er zo sexy uit he, met al die criminele activiteiten.!
Durgs, geld, macht welke vrouw wil dat nou niet hebben...