Hoe kunnen illusionisten nou een ballon doorslikken?

http://www.youtube.com/watch?v=2hVDyMUZxGA
http://www.youtube.com/watch?v=3s6Mx54ux_I

Zie zelf maar..

Hoe doen ze dat? Ik kan me echt niet voorstellen dat ze een een opgeblazen geviel in hun maag willen creëren, dus... hoe doen ze dit?

Toegevoegd na 5 minuten:
En ja, het is een ilussie, maar hoe steekt deze in elkaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vraag was: "Hoe kunnen illusionisten nou een ballon doorslikken?"

Antwoorden (2)

Een van de bijzonderheden, de aantrekkingskracht van ilusionisten is nu juist dat je meestal niet weet hoe het in elkaar steekt.
En dat je daar ook verdraaid moeilijk achter komt.

Er worden enorme bedragen betaalt voor het mogen overnemen van de geheimen van een goede truc.

Als iedere ilusionist, of goochelaar, de trucs zou verraden, dan maken zij zichzelf overbodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is eigenlijk niet eens een truc.
Is je Engels goed? Aan het eind van het filmpje legt ie uit hoe het werkt...
AWM