Als we betalen voor tv, waarom worden er dan voornamelijk oude films en series gedraaid en in de nacht sexreclame?!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze willen alleen maar geld maken op hetgeen wat vroeger vanzelfsprekend werd gezien.
Voor je het weet moet je betalen voor elke keer dat je de toilet doorspoelt als dat al niet stiekem is meegerekend.

Ik heb geen tv hoor. Als ik iets wil zien kijk ik blablablagemist.nl of hier splinternieuwe films.

www.ch131.com

lekker gratis..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nederland 1 T/M 3 daar betalen wij voor en dat noem jij sex? Overige kanalen zijn comercieel en halen hun geld ergens anders vandaan, je haalt dus twee dingen door elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Enneh, en wie betaalt de reclame waarvan die zenders leven?
Dat doen wij. Oh, die reclamejongens toch, maar dat had ik al een keer gemeld, geloof ik.
Je vraag is onjuist. Tenzij jij alleen veronica en sbs 6 kunt ontvangen, en dan nog...

Op de publieke zenders worden met grote regelmaat de mooiste documentaires, culturele programma's en actualiteitenprogramma's uitgezonden.
Alleen daarvoor al betaal ik graag mijn kijkgeld.

's nachts is het aanbod wat minder (al is er veel herhaling van programma's voor mensen die 's avonds werken), om de eenvoudige reden dat de meeste mensen dan slapen.
Vrij logisch dus.

Met digitale televisie is er overigens altijd wel iets interessants te vinden, al is het midden in de nacht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je betaald nog niet genoeg. Je krijg waar voor je geld. Wil je betere films en geen sexreclames, dan moet je meer betalen.
Voor niets gaat de zon op.