Is dit gewoon een grappige reclame of zou het apparaat echt bestaan?

http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=18324

het klinkt wel als iets wat gemaakt zou kunnen worden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het is gewoon een grappig apparaat en een leuke reclame, je kunt ook een minder moeilijke vriendin nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ach het is een geluidsdichte cabine waar je geluidjes af kan spelen. Het lijkt me nou niet echt een nieuwe uitvinding. Het doet me meer denken aan een kleine studio dan een hyper modern apparaat.

Wel grappig filmpje trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog nooit gezien :)
Als het echt is, komen die vrouwen er ook in no time achter. Met als gevolg dat de mannen noooooooit meer geloofd worden.

Straks ligt hij echt in het ziekenhuis..... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel een grappig apparaat natuurlijk. De vraag is alleen of het zou werken. Je jokt, met behulp van de achtergrondgeluiden dat je in het ziekenhuis zit en even later kom je dronken thuis :S.

Vast in de file? Logisch dat je dan later een kegel hebt :).

Of zou die firma daar ook nog een oplossing voor gevonden hebben?
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Er zijn al 'Nokia Silent Booths' op festivals. In deze geluidsdichte cabine kun je ongestoord bellen, en degene aan de andere kant van de lijn nog verstaan ook.
Een kwestie van zo'n programmaatje erin bouwen en klaar.
Inderdaad, zoals hierboven al gezegd grappig, maar naar mate iedereen het kent niet geloofwaardig meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het zou wel kunnen bestaan... maar ze gaan daar heus niet zo veel aandacht aan geven om dat te maken...