Waar kan ik gratis Sorry - Kyteman downloaden?

Ik heb het liedje 1 keer gehoord, en ben verkocht.
Ik zou graag willen weten waar ik deze kan downloaden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ehm, Dan maar zo. Ik bedoelde bladmuziek!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi he...
Het nummer is iig op limewire te verkijgen. bladmuziek is nog even zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje jammer. Had dan gelijk gezegd bladmuziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaja, Ik weet het. Sorry, Een mens maakt fouten. :)

Antwoorden (3)

gratis? dat is illegaal he :P

(probeer limewire maar gebruik een virusscanner)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er al 3 voor je gevonden

http://www.pianofiles.com/search/music/sheets/sorry+-+kyteman

de bedoeling van deze site is dat je een account aanmaakt en dat je dan aan andere mensen kunt vragen of ze jou dat nummer willen opsturen via de e-mail. Ben er zelf heeeeel blij mee, heb er al talloze stukken gevonden.

veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb zo'n vermoeden dat de vraagsteller liever de bladmuziek van de trompet wil hebben :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
piano sheets kun je toch ook gebruiken voor de trompet? en het heet pianofiles, maar het is niet alleen piano, er staan ook gitaar sheets tussen etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en ik neem aan dat je het nummer sorry niet snel op de piano gaat spelen? vind het een trompet stuk bij uitstek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry je hebt gelijk hihi..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, naja. In ieder geval bedankt! Ik heb een poging gedaan. Dus we zullen afwachten :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maakt niet uit, en ik kom gelijk ook weer terug op wat ik heb gezegt dat je sorry niet snel op de piano gaat spelen, ik had net een mooi stukje op de piano van sorry gezien op youtube
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, maar hoe werkt het? Ik heb me inmiddels aangemeld, en een mail gestuurd naar een van die ''aanbieders''. En het is nu wachten op antwoord?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja precies, meestal krijg je nog wel snel antwoord, maar hangt natuurlijk helemaal van de persoon af. Als ik jou was zou ik mijn kansen spreiden en naar alle 3 een berichtje sturen!
maar je moet wel opletten of het geen gitaar tabs zijn, zo te zien zit er 1 gitaar stuk bij, dus nog maar 2 over xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naja, Die ene van gitaar; Daar zitten er 2 bij. Dus heb ik ook maar naar gemaild. Op naar de laatste!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zucht, Duurtlang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, ik denk dat je wel een dag kan wachten of misschien wel meer, maar voor welk instrument wil je het gaan gebruiken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm, gewoon trompet/bugel.
Dus pianopartij is goed genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok, gewoon afwachten dus, ik wens je succes en veel plezier ermee!
Ik vind het een beetje te simpel voor op de piano, maar op de bugel of trompet lijkt mij dit veel mooier, m'n broer speelde bugel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik speel trompet van mezelf. Maar op bugel kan het natuurlijk ook. :) Naja, Ik hoop dat ik reactie krijg! Want ik wil hem echt graag spelen :')
probeer het eens op beareshare.
even googelen op de naam.