Is Googelen zo moeilijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een van de Barbie films is een 3D bril meegeleverd, Hij is dan wel roze, maar hij doet het uitstekend. Ik heb hem al voor vele dingen gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ervaring is dat het vrij makkelijk zelf te maken is, en die werken vrij goed en zijn goedkoop(ooit een keer gedaan voor een 3d film die op TV werd uitgezonden). Zoek maar ff op google: gewoon papier en van dat gekleurde folie.