Waar vindt ik een dansschool die dansles geeft op de jaren 50-60 muziek?

De dansen van deze tijd gaan mij veels te snel en de capriolen die erbij horen daar waag ik mij niet aan...Maar ik wil dansen!!
Het liefst op de muziek van de zangeres zonder naam...dit in opdracht van mijn danspartner...
Maar welke dansschool geeft les in oude dansen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K
Rieneke1
14 jaar geleden
mexiiiiiiiieeeeecoooo ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahaha ow..je leest mee rieneke hahaha
ik wacht in spanning op het gediggie van ed hahaha
Rieneke1
14 jaar geleden
muts gooit haar benen in de lucht lalala
ed slaat bijna op de vlucht lalala
pien en rien draaien in het rond lalala
loenie schudt eens met haar kont lalala
zo worden de bloemetjes buiten gezet lalala
de dames hebben dikke pret lalala :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik? me benen in de lucht??? ik ben al blij als de ene voet voor de andere komt met lopen!hahaha
Rieneke1
14 jaar geleden
oke, dan zingen we: muts gooit haar krukken in de lucht lalala ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahhahahah lig krom hier . mandoline zingen zacht, hier op geeeeveeeeeee
Met ons edje aan ons zij en mutz die draait dan lekker mee
Mandoo mando line zacht hier op GGGGVVVV
Edje in een Pirouette,
heeft meteen een toon gezet ...
Mando mando line in nicosiaaaaaaa hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahhaha nee hoor geen borrel ,meestal vrolijk hahhaa en humor natuurlijk ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahha ,mandoline zongen zacht hier op gveeeeeeee in een nacht vol romantiek hahahahaa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja loenie met de pinguins voorop hoppa zo de beentjes de lucht in hhahaa en dan edje dan rieneke en dan mutz en dan pien en wie er wil volgen kom op hoppppaaaaaa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
POLONAISE!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb ed uitgenodigd....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gezellig ik wacht op hem ....;) ik heb al een gedichtje terug geschreven :)
Rieneke1
14 jaar geleden
jaaaaaa daar gaan we! ;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoppa ,wat zijn we goed gemust vanavond he? HAHHAA
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben altijd goed gemutst....Begin de dag..goed gemutst!!
een dag niet gemutst..een dag niet geleefd...
Rieneke1
14 jaar geleden
we zingen allemaal hard en vals lalala
ed en pien wagen een wals lalala
muts slaat de maat erbij lalala
rien en loenie lopen rondjes in een rij lalala
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahhahah precies ik heb dat ook ,maar vanavond wel veel pret hier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahha rieneke ik heb er natuurlijk weer beelden bij hhaaaa lol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahah we allen ed's zijn welkom ik ken er twee eddijst en ed40 hahhaa
Rieneke1
14 jaar geleden
we zijn aan het dansen met groene ed.
kijk daar gaat z'n pet!
rien die danst ermee vandoor
de rest vormt een zeer luidruchtig koor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar gaat het over?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey ed....waar gaat het over? over jou!!! en loenie..túúrlijk ed van hier....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hhaha ja waar gaat het over zoek het begin over de vraag dansen hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahha en volgens mij word dit gezellige gekwebbel ook verwijderd ,dit heeft niets met kennis vermeerdering te maken hahaa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou....je leert hier toch songteksten...ik denk dat Gordon of Vader Abraham hier wel een knaller van een songfestival hit weg kunnen kapen sjalalie sjalala haahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zooooo foutttttt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaaaaaaaaaaaaa sieneke hahhaah komop ed beetje mee doen met "ons sieneke" hahha ;(
Rieneke1
14 jaar geleden
wat nou ed, kan je er niet mee lachen??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Saaie boel hier, bah.
Delen van kennis!
Kennissen mischien.
Het is net als met dansen, ik zie weer allemaal vrouwen!
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahhah ja ed , het is net zo als op de dansvloer ,1 voordeel is dat je niet hoeft te zweten hahhaha .
Loenie ..... maak wat tijd voor mij vrij ,ieder uur van de dag denk ik steeds aan jou pinguin hahhaa
Rieneke1
14 jaar geleden
het duizelt ed voor ogen
hij ziet complete regenbogen
al die vrouwen om hem heen
zelfs muts met haar houten been ;)
laladilala
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Owww kleine jodel jongen hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Och..was ik maaaar
bij moeeeder thuis gebleheven!!
Och ..was ik maar
nooit op GV gegaaan.....
Ik kan niet DANSEN en niet ZINGEN
met mijn houten been.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ahhnie..hou jij me tassie effe vast
Want muts hier, die wil graag dahsse.
Ahnnie geef mij me taassie maar weer trug, want die muts die kannie dahsse :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pas maar op voor houtworm, het zit er zo in! @ rieneke, de eerste roodwangschildpad was gisteren al wakker en zag er uitstekend uit, ze lijken zich steeds meer aan te passen aan ons klimaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een teleurstelling, ik dacht dat het over mij ging! Maar over die andere Ed. Pffff
Rieneke1
14 jaar geleden
haha edje40, niet zo bleu, gewoon aanhaken! ;)) ed, gisteren had ik voor het eerst weer de lente in de bol, joladiee :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Effe minder vandaag he, we zijn even uitgedanst, heb nog spierpijn van gister :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik ben ook aan het bijkomen hahah 44 reacties geweldig ,als je het terug leest kom je toch niet meer bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en rieneke....komt allen naar
http://gvsoos.yourbb.nl
voordat we hier niet meer mogen kletsen,gaan we daar verder....

Het beste antwoord

htthttp://www.dansschoolhendrickx.be/p://
www.youtube.com/watch?v=7IeXqAU0Zm0 ik hoop dat je hier twee vliegen in 1 klap kunt vangen Mutz hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou phina....je bent de enigste met een antwoord...dus de 10 punten benne binnen......sjalalie sjalala
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahah krijg het niet uit mijn kop pfffff
sjalalie sjalala ik sta er 's morgens mee op .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha....ik heb in weken niet zo'n schik gehad als nu met jullie hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik weet ook niet wat er aan de hand is ,maar het is een zooitje hahha ik lees de andere vragen amper hahha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 punten voor zo'n mager antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lets dance +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Baby, Do You Wanna Bump?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
with you always my darling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
.........Wanne Bump............? Hoe gaat ie?
hee, andere Edje is er ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk! I am a dancer! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I am a dancer....ben jij dan Herman?? die weleens optreed met een giga act bij...Jensen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha ja maar dan knapper :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tzalm in de naam zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben jij ook al zo een knappe vent Eddijst?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uit de hand lopen loenie....welnee...ik zie dat corrie er ook is...kijk bij het antwoord van loes...ze geeft straks een optreden weg....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WAAR IS DE STEEK VAN DE KEIZER, WAAR IS WAAR IS DE STEEK VAN DE KEIZER?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Edje...............WAS......................
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahah lolbroek, das waar :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je Loenie,als een ander het niet zegt dan moet je het toch maar zelf zeggen :)?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(bloos)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef ik een optreden weg?????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou...vooruit dan, omdat je het zo lief vraagt...
http://www.youtube.com/watch?v=PbV6BIcbMhs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zak eens lekker door zak eens lekker door , D'as goed voor de lijn ........ ik ga gewoon door . leuk filmpje Loes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vinden jullie het leuk om ergens anders verder te kletsen?? voordat GV ons eraf gooit...ik zit een forum te maken meld je daar aan....http://gvsoos.yourbb.nl
dus loes..phina...ed en ed...en wie er wil komt aleen...en geef de link door...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de beloofde 10 puntjes pien....sjalalie....

Andere antwoorden (3)

Jammer dat je danspartner totaal geen smaak heeft, want Zangeres zonder naam kon wel aardig zingen, maar je krijgt spontaan een dubbele pootverekking als je daar op probeert te dansen
De jaren 50 60 heb ik helaas wel meegemaakt, maar denk maar niet dat al die muziek toen zo rustig was, ja wel de ballroom dansen die waren erg braaf, maar in die tijd is ook het rock en roll geboren en zo waren er al snel twee kampen, de een bleef braaf dansen, keurig in rondjes tegen de klok in,en de anderen gingen uit hun dak met hun ruige muziek en dans.
Ik hoorde bij de eerste groep, dat vertelde mijn opvoeding en bleef braaf rondjes dansen.
Dat andere was voor de *nozems* en vetkuifen.
Later, heel veel later ontdekte ik de muziek van de tegenpartij en was helemaal verkocht.
Eerst kostte dansen veel energie en dit soort dansen gaf energie.
En het hoeft helemaal niet zo wild te gaan (kan wel en is erg leuk) maar je lijf langzaam weg laten drijven op het rhytme van de muziek, is eigenlijk spiritueel en geweldig.
Ieder heeft zijn eigen stijl, al naar gelang je steming kan je dat zelf invullen, het grootste struikelblok is je eigen schaamte je zo te laten gaan, ben je daar overheen, dan is het de dans hemel, nee het IS hemels!
Dus een dansschool kan je denk ik niet vinden om dit te leren, maar gewoon proberen, je laten gaan en het geeft je een super gevoel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whaaaa ik lig in een deuk hier ed, blijf dan op je stoel zitten ,want ik gun je die dubbele poot verekking niet hahha kun je beter gewoon disco dansen toch ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
he edje...deze vraag was eigenlijk een vervolg op de lange reeks reacties die volgden op het dans ritueel bij jou vraag...(bedankt nog voor het gedicht) Ik kan wel dansen(nu niet teveel er bij voorstellen) en wat jij zegt dat klopt...met mijn man samen hebben wij een eigen stijl,hier in de volksmond genoemd...de schagendans...met een ander kan ik het niet alleen met mijn man of zijn broers...en mocht het eens voorkomen dat er iemand vraagt:wil je met mij dansen? dan krijg ik spontaan een blaasontsteking hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahhaaaa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Muts, als je echt durft, kan je alles dansen.
Dansen bestaat uit durven, tot een jaar of 40 durfde ik ook nooit, probeer nu mijn schade in te halen, maar doe het veel te weinig, want ja, waar moet je dansen als je 67 bent, de meeste mensen van deze leeftijd zijn oud en versleten, maar als ze het zouden durven, dan zou dat heel goed zijn voor hun lichaam en vooral ook geest.
Al was het maar de schagense dans.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb je gelijk in Ed,dansen is durven.De meeste denken dat ze voor gek staan of durven niet soepel te bewegen...Zelf vindt ik het mooi om te zien,een stel wat over een dansvloer danst...maar jah,ik ben met een houten klaas getrouwd,die geen elastieke benen heeft...en al helemaal niet van feesten en partijen houdt....maar om hem nu in te ruilen om de foxie foxtrot te dansen...nee daar wil ik hem niet voor kwijt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt wel eens back to the 60's feesten, zijn wij jaaaren geleden ook eens geweest.
Alles van onze leeftijd hoor en reuze gezellig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste kerels willen/kunnen niet dansen.
Aan de bar hangen wel, maar daar hou ik niet van.
maar ruil je vent maar niet in hoor, wees maar zuinig op hem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kunnen we niet een keer met ons allen gaan dansen hahha de GV gang op de dansvloer haaha al dansend raden wie wie is hihii
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
josephine, wat zou dat leuk zijn, ik heb er al 7 van g.v. persoonlijk ontmoet, er komen er nog twee, kunnen er nog wel wat meer bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja lijkt me gezellig ed ,misschien kunnen we dat doen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga ff afwassen....douchen en dan ben ik weer present om te dansen....kan ik onder de douche een lied instuderen....tot zo!!! sjalalie sjalala....
Salsa dansen gaat zeer zeker op onze leefijd, kijk maar eens naar het volgende fimpje :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou zeggen, haal een activiteitenlijst bij het lokale bejaardenhuis, die hebben zeker een danscursus voor oudjes met of zonder rolator.