Wat zijn leuke uitjes om met een groep vrienden te doen?

Je wil iets leuks gaan doen met 8 vrienden (allemaal rond de 25).

Niet iedereen heeft een rijbewijs en paintballen/karten heb je al gedaan dus wil je liever iets anders.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.2K

Het beste antwoord

wildwater kano varen

Toegevoegd na 9 minuten:
Grotbikken

Toegevoegd na 13 minuten:
workshop vliegeren op het strand

Toegevoegd na 15 minuten:
een brouwerij bezoeken en proeven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

uit eten, kan je ook is praten met elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jc54
14 jaar geleden
Wel eerst de mond leeg eten ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doen ze dat tegenwoordig nog? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dagje zeevissen, vanaf de boot. Als je niet zeeziek wordt is dit een leuke activiteit............
14 jaar geleden
Ga curlen!

In een viertal plaatsen in Nederland kun je een workshop curling volgen. Gezellig met zijn alleen op het ijs fluitketelschuiven. Misschien worden jullie wel ontdekt en mogen jullie over 4 jaar Nederland wel vertegenwoordigen op de Olympische winterspelen.

http://www.glope.nl/events/Curling.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of je in de buurt woont ,maar ga eens naar Crazy piano Bar in scheveningen echt een aanrader,je eet met elkaar en daarna worden alle tafels en stoelen weg gehaald en wordt het 1 groot feest. Echt geweldig maar je moet wel reserveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga met de fiets ( ik weet niet waar je woont) of anders met de trein naar het zuiderzee museum. Zit je ook een half uurtje op de boot die je ernaar toe brengt en is echt leuk. Het is net alsof je in zo`n vroeger vissersdorp rondloopt, de huisjes zijn ook echt toen het ingericht werd, in kratten verpakt en daar weer opgebouwd.Je kunt met die mensen die daar "wonen"praten en wat proeven zoals ze vroeger eten klaarmaakten. Die mensen doen net zo als vroeger en praten ook zo. Je kunt naar binnen in een oude school, een oude wasserij, je kunt er ouderwets snoepgoed kopen enz. Ook het NEMO museum in Amsterdam is een leuk doe-museum echt voor jongens/ mannen.
Wil je voor actie gaan en mag het wat kosten, ga dan een naar het circuit in Zandvoort en neem een slipcursus of iets dergelijks, er zijn leuke arrangementen. Check de website. Ook in Limburg is een leuke soort bob/rodelbaan
in Valkenburg, is trouwens ook nog eens een leuke plaats.
Via de site van de NS kan je ook nog allerlei ideeën opdoen.
14 jaar geleden
Ga eens bowlen of samen naar de film, en daarna naar een kroeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit het vrijgezellenfeest voor mijn zwager mogen organiseren.
We zijn toen met een man of 10 vanuit Amsterdam naar Gent (in Belgie) gereden en hebben daar genoten van de Gentse Feesten. Dit is een jaarlijks evenement waarbij der in het Centrum van de stad allemaal verschillende podia staan waar verschillende bandjes staan op te treden vanaf 12.00 uur smiddags tot diep in de nacht.
Het is daar supergezellig. Iedereen is vrolijk, je kunt daar heerlijk eten en drinken, feesten en dansen.
Iedereen doet mee van jong en oud.
Je vertrekt bijvoorbeeld op zaterdagochtend rond 10.00 uur en gaat zondagmiddag om 15.00 uur weer terug.

Dus mochten jullie van feesten houden en iets leuks willen doen kom dan naar de Gentse feesten van 17 tot en met 26 juli. Boek op tijd het hotel of pension want het is natuurlijk druk in die periode. Maar gezelligheid gerarandeerd!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- met zo'n barfiets rond gaan fietsen, is super leuk in de
zomer! en dan een fietstocht doen. (of met andere rare
fietsen/steppen)
- bowlen
- oud hollandse spellen (of boerengolf!)
- ga naar een festival met z'n allen! gewoon een dagje of
met een nachtje eraan vast.
- musical met van te voren een lekker hapje eten.
- survivallen
- solex rijden
- buggy vliegeren
- of weer eens lekker ouderwets opstap! met de hele groep eerst ergens wat eten, en vanuit daar gewoon lekker stappen, en dan ook echt flink, of maak er een stapweekend van. altijd leuk, en dan in een stad waar je nog nooit bent geweest (of bijna nooit) en waarvan je weet dat je op donderdag kent beginne, en dat het pas maandag klaar is... :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jullie karten al leuk vinden, maar te vaak gedaan weet ik wel een ideale vervanging.
Ga eens ijskarten.
Das echt enorm leuk. Je heb dan wel kleine spikes in je banden, je kan alleen maar driften in de bochten.
Vanaf april te doen op de ijsbaan van de uithof in den haag. En als je rondetijden wel ok zijn kan je zelfs meedoen met het NK.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blowkarten
Solextour
Min ralley rijden ( met twee in een mini dus ook zonder rijbewijs mogelijk)
Boerengolf
Speurtocht door de Maatstrichtse vestigingsmuren
Workshop wijnproeven
Wallen toer in Amsterdam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het weer lente/zomer is is het heel leuk op de camping Tentstation te Berlijn, dichtbij het Hauptbahnhof. Zoveel te doen en te zien daar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Indoor Skydiving!

zelf heb ik dat ook gedaan, een super leuke ervaring!

http://www.indoorskydive.com/