Popmuziek, omdat de naam het al zegt. Het is de afkorting van populaire muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prima antwoord Dounja

Andere antwoorden (7)

popmuziek. ik denk dat veel mensen popmuziek wel mooi vinden.
andere soorten muziek zoals country of jazz daar moet je echt van houden. maar pop is algemeen wel populair
14 jaar geleden
Popmuziek en RnB/Hiphop is het meest populair.
Deze muzieksijlen worden de laatste tijd vaak door elkaar gebruikt.Een echte definite van Pop en RnB bestaat ook niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de geïndustrialiseerde wereld is het popmuziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Muziek van de Top 30
14 jaar geleden
Afhankelijk van de leeftijdsgroep, maar ik denk toch wel het meeste popmuziek, maar bij de jongeren zijn dat weer andere nummers dan bij mij en ik ben wat ouder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is natuurlijk afhankelijk van de tijd. Nu is bijv hiphop/rap erg populair terwijl dat 20 jaar geleden veel minder was.

Dus bedoel je op dit moment, of over de laatste 10, 20 , XX jaar?

Misschien heb je hier iets aan:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_best_verkochte_albums_wereldwijd

Het best verkochte album is van Micheal Jackson en valt denk ik grotendeels in het genre pop muziek.

In de 2e tabel (40-49 miljoen keer verkocht) zie je vooral rock muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit sociologisch onderzoek blijkt dat de muzikale smaak stolt tussen de 20 en 25 jaar. Logischerwijs zullen dertigers muziek uit de jaren '90 leuk vinden, veertigers jaren '80 muziek, vijftigers jaren '70 en zestigers jaren '60 muziek.