Stuur iedereen die je uit wil nodigen een leuke e-card! Deze zijn er genoeg met als onderwerp 'uitnodiging' in de verschillende links op onderstaande site. (hallmark en kaartenhuis zijn bekende en goede) Zoek een toepasselijke uit en verstuur hem naar meerdere mailadressen tegelijk.
Het is origineel en persoonlijk en je kunt ook instellen dat je een mailtje krijgt wanneer mensen de e-card hebben geopend/ontvangen. Dat is bij een uitnodiging ook wel handig. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zondag ,,,,februari beleef ik mijn eerste heilige communie.
Ik zou het fijn vinden als je daarbij aanwezig zou willen zijn.
Om 11.00 is de Heilige mis in de Anthoniuskerk en daarna wordt je uitgenodigd voor een drankje en een hapje bij ons thuis.
Ik hoop dat je van de uitnodiging gebruik maakt.