Wat dacht je van de kerstmarkt in de gemeentegrot in Valkenburg? Misschien een beetje ver weg (ik weet niet waar je woont), maar wel speciaal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wilde ik ook net zeggen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je haalt me de woorden uit de mond!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen tijd meer en te ver weg. Wel leuk idee voor volgend jaar.

Andere antwoorden (3)

Het ligt er natuurlijk aan waar je woont.
Hier is een site waar de Kerstmarkten in Nederland zijn.
Zo kun je zelf een keuze maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
markt is altijd op zaterdag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kerstmarkt Gemeentegrot 2009
De 24e kerstmarkt wordt gehouden van vrijdag 20 november 2009 tot en met woensdag 23 december (tot 18.00 uur). De Gemeentegrot, met haar tientallen km lange gangenstelsel, zal weer het middelpunt zijn van de Kerstmarkt Gemeentegrot. Aan de voet van de Cauberg, die wereldwijd bekende berg, vindt U de ingang van de Gemeentegrot.

Je hebt nog 1 dag.!