Nee, ik denk van niet.
Het gaat natuurlijk ook veel om lichaamstaal en andere non-verbale communicatie. Wellicht dat je tijdens een show een typetje kan spelen dat zit. Maar een stand-up comedian die de hele show zit, dat is denk ik toch een stuk minder leuk. Hij komt niet levendig over lijkt me dan. De energie moet ervan afspatten. Hij doet geen onverwachtse dingen, ja wellicht verbaal dan...
Maar goed, ik denk dus van niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je typetjes speelt en je zit de hele tijd dan is het wel erg statisch en minder leukg dus daarom vind ik dit het beste antwoord en kom tot de conclusie dat een zittende stand-up comedian minder grappig is.

Andere antwoorden (5)

Zittende stand-up comedians bestaan niet, wat dan zou het geen stand-up comedian meer zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen voor je profiel foto krijg je die thumbs up al, je antwoord was ook goed hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank u, dank u!
Nee veel grappiger, want niemand verwacht dat... En het onverwachte is juist zo lollig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De clown niet, de cabaretier wel... Het hangt dus sterk af van het soort humor dat iemand maakt. Sommige stand-up comedians zullen zittend wellicht zelfs grappiger worden.
14 jaar geleden
Als t een goeie is wel. Alleen klopt de term dan niet meer.

Wellicht bestaan er ook 'stand-up' comedians in een rolstoel.
14 jaar geleden
Ja zeer zeker, ik kan je Boom Chicago aanbevelen, hier zie je in een avond alle vormen langs komen. Onderstaand het adres.
Leidseplein 12
1017 PT Amsterdam
The Netherlands

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt ook even naar hun site, daar zijn voldoende filmpjes te vinden.