Gaan PC-spellen uit de winkel verdwijnen?

Ik zie er steeds minder en de schappen worden steeds kleiner. Dit i.t.t. de console games.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Games digitaal kopen wordt steeds populairder (en goedkoper) dus je zal van elk platform steeds minder games in de winkel zien.

Denk bij de PC aan Steam
PS3 heeft de Playstation Store
Xbox360 heeft de Marketplace
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik denk niet helemaal zolang de console games niet de totale markt over nemen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zolang ik C&C maar kan blijven spelen vind ik alles goed...
Waarschijnlijk niet, maar het zullen er wel minder worden denk ik..

Maar het is in ieder geval beter voor je vingers om niet teveel te gamen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, er zijn nog altijd spellen die niet of nauwelijks op de consoles kunnen worden uitgevoerd zoals mmorpg rpg's bijvoorbeeld. Neem World of Warcraft maar als voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Iedereen heeft tegenwoordig wel een computer. Games worden vaan samen met consoles verkocht omdat deze nog niet iedereen heeft.
Vaak is het ook zo dat mensen alleen een huis-tuin-en-keuken-computer hebben, die niet alles aan kan wat de vereisten zijn. Dit probleem bestaat niet met een console..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vooral spellen die eenvoudig beveiligd zijn en niet voor kinderen zijn gemaakt zullen het zwaar krijgen. Dit omdat spellen zoals de Sims gekocht worden door ouders terwijl spellen voor jongeren vooral gedownload worden. Dit omdat de jeugd weet hoe het moet downloaden.

Verdwijnen zullen ze denk ik nooit. Simpelweg omdat er winst mee te halen is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vast wel ooit een keer, maar voorlopig nog niet.
PC spellen zijn nu nog vrij populair.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat de beveiliging op PC games strenger zou kunnen worden. Neem bijvoorbeeld Mass Effect als voorbeeld; hier zaten allemaal tripwires in (Vastlopen op bepaalde stukken in het spel, je wapen die het opeens niet meer doet) voor mensen die het spel gekraakt hadden. Ik hoop dat we dit in de toekomst meer zien, maar hopelijk niet dat het last veroorzaakt voor de personen die het wél in de winkel kopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn antwoord is minder afgekapt en bevat een onderbouwing waaraan je kunt zien dat er wel dergelijk developers bezig zijn met nieuwe ideeën implementeren om PC-spellen beter te beveiligen.