Wie heeft tips voor een DVD-box serie voor een vriendin (z ie uitleg)?

Ik wil een vriendin van mij, die nu ziek thuis is en veel tijd heeft om tv te kijken, een dvd-box serie cadeau geven. Ze houdt erg van series als Grey's Anatomy, Brothers and Sisters, Gooise Vrouwen, e.d. en heeft veel daarvan al gezien.
Maar ook van series als Oud Geld, Pleidooi en Vuurzee.
Wie heeft tips voor vergelijkbare series die op DVD te koop zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

heey.. ik snap het helemaal.. ik ben zelf ook een goed jaar lang ziek geweest.. en ik heb alle series gekeken die ik had. Het makkelijkst om te kopen is een monsterbox. daar zitten vaak alle seizoenen van een bepaalde serie in. maar dat is wel wat prijzig. bol.com is een uitstekende site omdat op te zoeken.. op de rtl shop en sbsshop vind je vaak series die door die zenders worden uitgezonden.. misschien vind je daar wel wat goedkopere tussen staan.

ik heb gekeken;

charmed
gossip girl
prison break
friends
dexter
sopranos
evelien
grey's anatomy
desperate housewives

en nog vele anderen.. boxen zijn wel duur.. misschien op marktplaats, kun je er meerdere voor weinig geld kopen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank, + 10!

Andere antwoorden (13)

Misschien is "De co-assistent" een leuke serie voor haar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dawson Creek (1) of Gilmore Girls (2). Desperate Housewives (3) is ook leuk om te kijken.

Zelf heb ik ook alle seizoenen van de series Las Vegas (4), wel een leuke en makkelijke serie om te kijken!

Toegevoegd na 2 minuten:
En dan vergeet ik nog "The OC" (http://nl.wikipedia.org/wiki/The_OC)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Friends
House
McLeods Daughters
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
McLeods Daughters is zo mooi,wat heb ik gehuild toen Claire verongelukte.
Kijk eens op bol.com of Free Record Shop, wat zij aan dvd-boxen in de aanbieding hebben, in deze kadootjes-tijd....

Ik ben zelf een enorme fan van Mcleod's Daughters, maar ik 'heb' iets met zowel Australië als leven op een boerderij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zwarte sneeuw. Hele spannende serie waarin een jonge vrouw nadat haar vader in een coma raakt, verstrikt raakt in zijn geheime leven. Nederlandse serie waar erg goed in geacteerd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet niet hoe oud je vriendin is, maar ik ben zelf van de generatie "Het kleine huis op de prairie" Toen ik vanwege een operatie aan mn rug thuis zat, heb ik veel kijkplezier beleefd met de DVD's van de serie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja leuk, met die vervelende Nelly Olson.
Sex and the city box
James Herriot, The office, friends, Monarch of the glen, Evelien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prison Break!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet helemaal hetzelfde genre, maar ik ben hier laatst een heel weekend 'onder gedoken' met de serie Roots.
En ook Sil de Strandjutter vond ik heerlijk om te kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Friends, Desperate housewifes, Will & Grace's,
Absolutely faboulas,ER
Being Erica, Ugly betty...Allemaal leuke!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Iris09;

Wij waren altijd erg verknocht aan de Engelse serie 'Cold Feet': (veel) humor, drama en ook nog eens goed acteerwerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mr. Bean, a.k.a. rowan atkinson