Ik wil goed oordoppen kopen voor de disco. De oordoppen moet diep genoeg zitten en niet jeuken. Hoe kom je aan uw doppen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk toch vreemd... Als je oordopjes nodig hebt, dan staat de muziek toch te hard? Misschien vragen of 't wat zachter kan? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg verstandig . Je kan hierdoor in de toekomst beter blijven horen.

Antwoorden (7)

Ik heb ze laten aanmeten bij een "Beter Horen" specialist.. Mijn partner heeft dat ook gedaan en die gebruikt hij bij hak- en sloopwerkzaamheden op zijn werk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zijn dezelfde als ik voorheen had.. gebruikte ik in het vliegtuig als ik wilde slapen of op de camping bij rumoerige jeugd.. maar deze gaan "zweten" en dus ook jeuken plus dat er ooit eentje zo diep in mijn gehoorgang was geschoten dat er een lange pincet aan te pas moest komen..
:-(
Moldex Rocket.

Ik denk dat zijn goede oordopjes voor de disco. Zijn met draagband en pot ... dat is zeer zinvol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik altijd ('s nachts) de kegelvormige dopjes van Quies. Van heel soepel schuim, dat zich aanpast aan je gehoorgang. Te wassen met water en zeep. Je kunt ze zo diep duwen als je wilt, en ze jeuken niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een audioloog. Bij zo'n hoorspecialist kun je ook aangeven waarvoor je de doppen wil gebruiken. Dus hij maakt de doppen dan speciaal voor in de disco/concerten etc.... Doppen voor op een werkplaats waar iemand de hele dag aan een zaagmachine staat zijn namelijk anders van samenstelling. Het is natuurlijk wel zo dat je van de muziek moet kunnen genieten en met je vrienden praten, anders is het leuke van het stappen er af. In deze speciale oordopjes zitten een soort "sprietjes" verwerkt, waardoor normaal communiceren wel nog mogelijk is. 't zou toch jammer zijn als jij de enige bent die uit de maat staat te swingen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik 's nachts altijd 'herrie stoppers' , oa te koop bij Kruidvat.
Maar als ik deze in heb, hoor ik helemaal niets meer, wat ik me dan afvraag : is dat dan wel de bedoeling, als je naar de disco gaat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.oordoppen.com hebben ze de Alpine PartyPlug en Proplugs, ben er nog niet uit welke beter is :-)