Nemen sommige mensen doelbewust tomaten en eieren mee naar een optreden?

Voor als het te slecht is naar hun zin.
Op TV zie je dat wel eens, maar is het ook zo in het echt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat ze dat echt met voorbedachte rade meenemen...
Ik was eens bij de Nacht van Oranje, en daar werd Jantje Smit echt van het podium afgegooid...
Shuger Lee, heeft hem toen gered..
Het was enorm zielig voor het ventje..
( stiekum heb ik wel gelachen)
Want ik heb een enorme hekel aan Jan smit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe oud was jantje toen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het niet hoe oud hij toen was..
hij zong toen samen met Normaal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gratis tomaten voor Jantje

Andere antwoorden (8)

Het gebeurd regelmatig dat er met tomaten en eieren gegooid word naar een artiest. Het lijkt me niet dat iemand toevallig tomaten en eieren in zn zak heeft zitten als hij naar een concert gaat. Dus ja, doelbewust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je eieren en tomaten meeneemt naar een optreden dan heb je volgens mij al plannen gemaakt om er dingen mee te doen die niets met eten te maken hebben.

Of je moet het mee hebben genomen als lunchpakket.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Het lijkt me ook onzin, want je betaalt zoveel geld voor een kaartje omdat je de artiest goed vindt. Dan ga je er niet van tevoren vanuit dat 'ie waardeloos speelt. Die tomaten en eieren zijn meer iets voor een cartoon, waar roadrunner en Wile E ook midden in de woestijn net vinden wat ze nodig hadden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat is voor de lekkere trek :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het gebeurt zijn het de zogenaamde "hooligans" die dat doen, en niet de normale van-de-artiest-genietende-mens.

Ik zou er niet eens opkomen om zooi mee te nemen!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het nog nooit meegemaakt, iemand van jullie wel?
Wel met bier overigens, maar dat is om een logische reden aanwezig.
Vreselijk fenomeen trouwens, als je iemands muziek of persoon niet leuk vindt, ga dan wat anders doen... heb een beetje respect voor de ander als mens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben jarenlang beveiliger geweest in 2 theaters in Breda en 1 in den Haag.
In al die jaren hebben we dit niet meegemaakt.
je kunt er dus van uitgaan dat dit niet zo is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het wel. !!!!!!!!!!
Als ze ter plekke verzinnen om met deze projectielen te gooien dan hebben ze een probleem want er zijn geen eier en groenten stalletjes.
Raddraaiers dus.........