Waar kan ik prepaid opwaardeerkaart voor iTunes online kopen ?

Ik heb al via de muziekwinkel een prepaidkaart gekocht maar zijn ze ook online te verkrijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik gebruik zelf geen iTunes en kan met Google niets vinden.. weet je wel zeker dat die kaarten bestaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm toen ik dat schreef was ik een beetje in de war -_- Ik kan niets vinden met Google iig.
Je kan je tegoed toch gewoon opwaarderen in de Itunes Store? Of ben ik nou gek?