Dat is niet nodig,het songfestival boycot Nederland al! Kijk maar eens naar de waardering die onze tobbers kregen! En niet ten onrechte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*tobbers* LOL........
Rieneke1
14 jaar geleden
+1 voor de lach :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'tobbers' hahahaha dat doet 't m!

Andere antwoorden (8)

Het zou wel een idee zijn. Want vaak gaat het stemmen niet om het inhoud van het optreden maar meer politiek. Dat land zal absoluut niet op dat land stemmen en zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom boycotten?
Als je het niet wilt zien, dan kijk je toch gewoon niet!
Er zullen mensen zijn die er naar uitkijken en er van genieten. Ieder zijn plezier, zou ik zo zeggen.
14 jaar geleden
Waarom zouden ze? En nut heeft 't ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die belastingcentjes mag de publieke omroep wat mij betreft wel ergens anders aan besteden. Wat de commerciëlen met het songfestival doen, maakt me niet veel uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen maar omdat wij altijd zo slecht scoren. Wat een slechte reden.

Laten we maar eens een inzending doen die wij zelf leuk vinden. En niet een inzending waarvan WIJ DENKEN dat het goed is voor het songfestival.

We willen te graag. Laat dat nu maar eens los. Waar is de plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, ik vind niet dat wij dat moeten doen. Wat voor statement denk je dat Nederland daarmee kan maken? Ik denk niet dat er andere landen van ondersteboven zullen zijn als Nederland er eventueel een uitgebreide boycot van maakt. Nog meer publiciteit!!!
En waarom zouden we boycotten? Omdat we de laatste tijd steeds verliezen? Zo voed je je kinderen toch ook niet op, dat ze maar moeten stoppen met ieder spelletje dat ze verliezen. Nee, dan leg je ze de tactieken uit. En die heeft Nederland klaarblijkelijk nog niet goed begrepen.
Wat het elkaar onderling stemmen toeschuiven betreft.... kan Nederland zijn hand in eigen boezem steken, want er gingen vaak veel punten naar België of Israël o.i.d. Dat doen alle landen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, we moeten het niet boycotten, het is toch een soort folklore.
maar we moeten het vooral niet serieus nemen :)
14 jaar geleden
Nee, boycotten heeft geen zin. Het hoort alleen niet meer thuis bij de NOS. Laat SBS dat circus maar bekostigen en uitzenden.