Welke van de Rocky films is nou eigenlijk de beste? En waarom?

Ik heb ze allemaal wel gezien, maar ik kan me niet echt een oordeel vormen welke nou ook echt t beste is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

In mijn ogen is het eerste deel van Rocky de beste film, deel 2 tot 5 werden steeds slechter.

Rocky Balboa, of gewoon Rocky zes, krikt het niveau van de filmreeks behoorlijk op en is, samen met het eerste deel, een van mijn favoriete Stallone-films.

Ook de laatste Rambo-film beviel mij trouwens goed. En waarschijnlijk zal het (nog op te nemen) vervolg van Cliffhanger, ook hoog scoren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die ene waar hij die robotrus op zijn bek timmert.. En wint!
Die ene Rocky waarin zijn mondhoek zo hangt vind ik ook nog wel oke!
Verder ben ik toch meer van de Terminator films ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zijn hebben allemaal het gelijke nivo. Wat ik persoonlijk niet zo hoog vind. Het standaard gedoodverfde idolen concept wat het in hollywood goed doet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen van de films vond ik de beste; de vraag voor mij is of je wel de allerbeste moet kiezen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals bij al die films die uit 80 delen bestaan, is de eerste film de beste. Dan is er nog sprake van 'originaliteit' en een goed verhaal. Maar als een film succes heeft, denkt men: "Kassa! Laten we er nog 79 maken."