Stel als ik een goed liedje zing. Hoe komt deze dan in de muziek top40 terecht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel "dat"...

Het beste antwoord

De top 40 wordt bepaald door airplay en verkoopcijfers. Wordt je plaat liedje veel gedraaid en verkoopt deze ook goed dan kan je in de top 40 komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Via de plantemaatschappij die het aan de radiostations doorgeeft. Als die het draaien wordt het gedownload vand e diverse muzieksites. Als die downloads hoog zijn komt het in de top40.

Zonder steun vand e radiostations is het onwaarschijnlijk dat je jhet redt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goeie producer en platenmaatschappij zoeken
cdtje maken minstens een album en die het plug werk voor je laten doen.
14 jaar geleden
zorgen dat je "vriendjes" krijgt bij de radio en platenmaatschappijen. een flink commercieel nummer maken, en je hoeft er niet eens goed voor te kunnen zingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Memootje maken,bekende DJ opzorken en hem zo ver zien te krijgen dat hij het nummer vaak draait! IK bedoel wel een DJ die op radio te horen is.