Wat is de beste game console ooit gemaakt?

Xbox, Nintendo, Playstation, Sega, Commodore, ezv........

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

De Super Nintendo Entertainment System (SNES) Hier waren al mogelijkheden om d.m.v. richten op een scherm eenden af te schieten. De games die voor de SNES gemaakt zijn zijn bij velen ook nog steeds populair
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

SNK - Neo Geo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
super nintendo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is duidelijk: NES! (Nintendo Entertainment System)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Overduidelijk ATARI...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De PC is hoe dan ook superieur als het om games gaat. Muis + keyboard is veel nauwkeuriger en biedt veel meer mogelijkheden dan welke controller dan ook. De resolutie van een monitor is veel hoger dan die van de meest moderne TV, en de hardware is vaak ook veel meer up to date en dus krachtiger.
Console games zien er daarom niet alleen beter uit als PC-variant, maar op de PC zijn een aantal genres die op een console nooit goed tot hun recht zullen komen. Ik denk dat de RTS-gamers het met me eens zullen zijn dat een RTS op een console spelen echt voor geen meter werkt vergeleken bij een PC.