Zou een hoorspel weer grootse paniek kunnen veroorzaken?

zoals het hoorspel War of the worlds. wellicht met een ander onderwerp en gebruik van andere media erbij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee, een hoorspel niet, veel te weinig luisteraars.
Wel als er een fake nieuwsbericht op de tv wordt uitgezonden die betrouwbaar overkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee absoluut niet, aangezien alle nieuwsberichten makkelijk te controleren zijn tegenwoordig via internet,en omdat dit medium veel sneller is dan alle andere nieuwsbronnen en veel betrouwbaarder is dit onmogelijk.
alle nieuws heeft zoveel bronnnen dat alles is te checken en dubbelchecken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Cindy1985;

Nee, daarvoor wordt nieuws tegenwoordig via teveel kanalen verspreid. Op zijn best veroorzaak je nog een internethype.