Waar kan ik veilig tickets kopen voor de formule 1 in Boedapest?

veilig via internet tickets besteelen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Heb ze drie jaar geleden, ook voor Hongarije, besteld via GPTours.NL.
Is me goed bevallen.
Het goedkoopste is echter via de Hungaro ring zelf. Dus bij aanvang van de race, bij een van de vele ingangen.
Heb dit zelf ook een keer gedaan, echter moeilijk om dan nog een tribune kaart te krijgen.De Hungaroring is eigenlijk veel leuker met een 'general admission' kaart.( ± 120,- wk eind)
Kun je lekker om het parcours heen lopen, je kunt nl overal wel over de hekken heen kijken. Bijkomend voordeel is dat het een heel klein circuit is, dus je bent in 1½ uur helemaal rond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bij ticket en travel, ben ik zelf zo'n 10 keer mee geweest ook naar hongarije. super geregeld, ik denk alleen dat je voor dit jaar te laat bent.