Navigatiesysteem Garmin Nüvi 350 Personal Travel Assistant van 299.95 voor 88.95.. Goedkoop of duurkoop?

De beschrijving: Recertified as new, schikt mij een beetje af...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Lees het forum maar eronder.
Ibood zegt heel erg vaak:
"Het gaat hier niet om tweede hands modellen. Alle apparaten zijn splinternieuw maar uit de doos gehaald voor de nieuwste updates. "

Toegevoegd op 21-05-2009 12:42:26
Nog even een aanvulling: Zeker niet duur, voor die prijs krijg een apparaatje dat twee jaar geleden op de markt komt, en dat is in deze sector al weer wat oud. Maar niet gek. En het wordt nooit een TomTom, die altijd weer als nummer 1 uit de testen komt.
Maar nogmaals, voor het geld, niet gek...
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ibood = mijn held! :-)
Zo af en toe..
Zal prima werken maar er is hoe je het went of keert geen gebruikersvriendelijker en duidelijker systeem als TOMTOM.

Geen aandelen in bezit...