Hoe krijg je een Philips stofzuiger open? Onder een klepje zit wel een soort gat. Kan alleen een reparateur 'm openen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
foto misschien erbij of vermelding van type etc. Dat vergroot de kans dat er iets zsinnigs over gezegd kan worden.

Het beste antwoord

Vaak zijn ook klikverbindingen gebruikt.
Dan moet je weten of uitvinden waar die verbindigen zitten en op welke manier je kracht moet uitoefenen
Een goed begin is de zichtbaar losse delen te verwijderen en schroeven los te draaien.

Als je een nieuw onderdeel nodig hebt, kun je ook de onderdelen man proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Praktisch iedere stofzuiger is door middel van de schroeven aan de onderzijde open te schroeven. Uitzondering hierop is de Baptista stofzuiger met dubbele motor uit 1954. En deze is nog steeds in gebruik bij de desbetreffende parochie ergens in de buurt van Den Bosch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er erg van af welk type Philips, de meeste types zijn van bovenaf te benaderen, begin een met de filterhouders te verwijderen en zoek naar schroeven. Meeastal moet je bij Philips wel de hele motorunit uit bouwen. Als je een type nummer hebt kan ik wat meer voor je uit zoeken